ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ:
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на пошті Ви обов'язково повинні перевірити зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення в момент доставки, детальніше про отримання товару Ви можете ознайомитись на сторінці (отримання товару)
У разі отримання товару неналежної якості обмін та повернення оплачується нашим магазином. Якщо вам доставили не той товар, який ви замовляли, він теж відноситься до товару неналежної якості та доставка оплачується нами. Ми зможемо оформити повернення тоді, коли отримаємо Вашу посилку на нашому складі. Це пересилання може зайняти до 2-х робочих днів без урахування вихідних та святкових днів.
Якщо ви замовили декілька товарів і у вас вийшла безкоштовна доставка, то при анулюванні замовлення із суми повернення буде віднято вартість доставки вашого замовлення.
Обмін можливий як на інший розмір та колір, так і на будь-який інший товар який представлений в нашому інтернет магазині при умові що він є в наявності. Товари належної якості підлягають як поверненню, так і обміну без пояснення причин. У разі повернення/обміну товарів належної якості (без браку), поштові витрати оплачує покупець, у разі якщо оплату пересилання здійснив продавець, ціна доставки буде віднімається від суми повернення коштів.
Повернення/обмін товару здійснюється службою доставки «Нова Пошта».Усі витрати, пов'язані з поверненням/обміном Товару належної якості, несе Покупець (зокрема витрати пов’язані з доставкою).
Ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо:
- Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям і то-що;
- Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- Збережено всі ярлики, заводське маркування та бірки;
- Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Що таке товар неналежної якості / Бракований товар:
Під товаром неналежної якості ми маємо на увазі товар, який не здатний забезпечити функціональні якості через значний виробничий недолік. Тобто – це має бути бракований товар, та товари які не підлягають експлуатації через виробничі дефекти.
Як оформити обмін або повернення:
Товар підлягає обміну/поверненню згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача». Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання замовлення але за умови, що річ не використовувалась, зберегла свій товарний вигляд та всі супровідні елементи (етикетки, ярлики і т.п.). В іншому випадку річ не підлягає поверненню або обміну. Повідомте менеджеру магазину teana.com.ua, телефоном або електронною поштою, про бажання та причини повернення. Отримайте інформацію від менеджера щодо місця та служби якої Вам слід зробити відправку. Отримайте повернення коштів або новий товар після того, як ми приймемо і перевіримо Вашу посилку.